Strona Główna   Poczta   Biuro Obsługi Abonenta
O Firmie

Oferta
  Internet
  Telewizja
  Usługi
  Praca

Opłaty
  Internet

Promocje

Kontakt

Mapa strony

Jakość usług
Jakość usług telekomunikacyjnych:

Czas podłączenia internetu za ostatni miesiąc: 2,7 dnia,
Procentowa ilość reklamacji usług: 0,0%/0,0%/0,0% wszystkie reklamacje/ostatnie 12m/ostanie 30 dni,
Maksymalny czas usunięcia uszkodzenia(z 30 dni): 52min w lokalu abonenta,
Liczba uszkodzeń na 100 łączy w sieci: 0,002 ostatnie 30 dni,
Średnie czasy odpowiedzi w ms: max/śred 4ms/3ms w skali roku, max/śred 5ms/3ms w skali miesiąca,
Jitter: Max/Śred 0.045/0.034 ms z ostanich 30 dni,
Straty pakietów: Max 8.33e-04 w ostatnich 30 dniach próbkowanie liczone co 5 min.
Maksymalne wysycenie łącza operatora(ostatnie 30dni): 9,65%
Wsparcie techniczne: 7d/24h.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Zapomniane hasło?
Znajdziesz nas w Google+