|
Kontakt techniczny |
Problemy w działaniu usług zgłaszamy telefonicznie w godz: 8:30-16:30 pn-pt.
W innych godzinach problemy zgłaszamy wysyłając SMS wg wzoru:
ID KLIENTA | Adres działania usługi | Opis usterki |
Zgłoszenia SMS-owe tylko wg. wzoru są rozpatrywane i analizowane.
Po otrzymaniu takiego zgłoszenia nasz dział techniczny usuwa zlokalizowane usterki poza lokalem klienta.
Wizyty serwisowe w lokalu klienta umawiane są z konsultantem na umówioną godzinę ustaloną z klientem.
Pozostałe kontakty techniczne:
Gadu-Gadu:1865595
e-mail: administrator@spidernet.pl
Nadużycia:
e-mail: abuse@spidernet.pl
Hosting:
e-mail: hosting@spidernet.pl
Problemy usługi VoIP:
e-mail: voip@spidernet.pl
Problemy z poczta:
e-mail: poczta@spidernet.pl
Problemy z grami online:
e-mail: gryonline@spidernet.pl
Pytanie ze strony:
do Firmy Spidernet
do Właściciela
|
|
|
|
|
|