Strona Główna   Poczta   Biuro Obsługi Abonenta
O Firmie

Oferta
  Internet
  Telewizja
  Usługi
  Praca

Opłaty
  Internet

Promocje

Kontakt

Mapa strony

FAQ: Częste zadawane pytania
Jestem już długo klientem firmy SpiderNet, po co są wprowadzane nowe nazwy pakietów Internetowych? Czy to nie stworzy zamieszania?
Oczywiście że nie, Firma SpiderNet jest bardzo dynamiczną firmą, często poszerzającą swoją ofertę i dbającą o jakość oferowanych usług. A obecnie istniejące pakiety i starsze będą mogły istnieć niezależnie od nowych, wprowadzanych w 2007 r.

Czy będąc obecnie abonentem mogę zmienić mój pakiet na dowolny z nowej oferty?
Tak, wystarczy tylko zadeklarować chęć takiej zmiany i podpisać aneks do umowy w siedzibie Firmy - (wzór druku na stronie firmowej w zakładce z plikami).

Ile czasu czeka się na zmianę?
Standardowo, tj. wg obecnie obowiązujących umów i Regulaminu Sieci - wszelkie zmiany są dokonywane z jednomiesięcznym (1) wyprzedzeniem ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego.

Czy istnieje możliwość ustalenia indywidualnego terminu uruchomienia lub zmiany usługi?
Tak, wystarczy zgłosić się z dowodem osobistym w siedzibie firmy.

Czy zmieniając abonament lub pakiet Internetowy ponoszę jakieś opłaty?
To zależy, zmianę abonamentu reguluje obecny Cennik (dostępny na stronie firmowej w zakładce Cennik), a zmianę pakietu Regulamin Pakietów oraz cennik Opłat instalacyjnych dotyczący nowo wprowadzanych pakietów.

Mieszkam w Częstochowie na śródmieściu, korzystam z usług Firmy SpiderNet, chciałbym skorzystać z pakietu Gold, co powinienem zrobić?
Pakiety Gold, Silver i Brown są obecnie dostępne tylko w dzielnicy Raków, w związku z tym nie może Pan skorzystać z żadnego z tych pakietów. W najbliższym czasie, gdy zostanie rozbudowana infrastruktura sieciowa firmy w pozostałych dzielnicach, w/w pakiety będą również dostępne. Prosimy bacznie śledzić naszą ofertę i skontaktować się z przedstawicielem Firmy, gdy ta opcja będzie w Pana dzielnicy dostępna.

Mieszkam na Rakowie, posiadam abonament za 40 zł, a nie mam żadnego pakietu Brown, Silver ani Gold, jak to możliwe?
Pakiety Gold, Silver oraz Brown Firma SpiderNet wprowadziła od 1 stycznia 2007 roku. Jeżeli mają państwo podpisana umowę przed 1.01.2007, jest to możliwe, gdyż wcześniej były dostępne inne pakiety. W celu przejścia na jeden z w/w pakietów należy skontaktować się z Firma w celu podpisania aneksu do Umowy.

Po co stworzono aż tyle przepustowości i abonamentów, czy nie lepiej byłoby zrobić jeden tani?
Zróżnicowanie transferów i szeroka pula abonamentowa została wprowadzona po to, aby każdy mógł skorzystać z dostępu do Internetu. A osoby mające szczególne wymagania nie muszą korzystać z minimum i mogą swój pakiet rozbudowywać dowolnie.

Czy osoby mające niskie zarobki tez mogą skorzystać z Państwa oferty?
Tak, jak najbardziej, nie wymagamy żadnego zaświadczenia o zarobkach, każdy może się do nas zgłosić, wystarczy posiadać dowód osobisty lub paszport.
Firma SpiderNet nie tylko kładzie nacisk na jakość świadczonych usług, ale również na propagację i stwarzanie możliwości dostępu do światowych zasobów Internetu dla najuboższych. Dotychczas ani państwo Polskie, ani ustawodawstwo, ani monopoliści telekomunikacyjni czy też inne Firmy regionalne dostarczające Internet na terenie kraju nie wykonały żadnego gestu w stronę największego procenta obywateli zarabiających poniżej średniej krajowej. Firma SpiderNet właśnie to czyni.

Czym się różnią pakiety Gold, Silver i Brown?
Jak sama nazwa wskazuje, jakością, ceną, przepustowością, ilością i różnorodnością dostępnych opcji i możliwych usług - wszystkie informacje są zamieszczone w tabelach 1 i 2 na stronie firmowej w zakładce Internet.
Te pakiety można porównać do znanych marek samochodów: Gold = BMW, Silver = Polonez, Brown = Fiat 126p, każdym z nich można jeździć, ale komfort jazdy jest różny, prawda?

Jakich gwarancji działania łącza udzielacie?
Firma SpiderNet jest w stanie gwarantować działanie swoich łącz do wielu miast na całym Świecie. Synchronizacja routerów Warszawy, Poznania, Krakowa, Katowic, Gdańska w Polsce jak również Berlina, Frankfurtu i innych gwarantuje, że połączenia z większymi państwami nie będą obarczone lagami i problemami połączeniowymi dla różnych aplikacji, nie tylko gier sieciowych.

Mam abonament za 50 zł z VAT, Internet działa u mnie idealnie, czy coś zyskuję przechodząc na pakiet Gold, czy musze podpisywać jakieś aneksy? Czy poprawi mi się jeszcze jakość działania Internetu?
Klienci sprzed dnia 1.01.2007 z dzielnicy Raków w Częstochowie mający podpisane umowy na 30, 40 i 50 zł z VAT, nie musza podpisywać żadnych aneksów, gdyż umowy są nadal aktualne. Aneks będzie wymagany jedynie, gdy klient zechce skorzystać z opcji dostępnej w specyfikacji pakietu zaznaczonej 'tak/opcja' lub przejść do innego pakietu czy zmienić przepustowość.

Dlaczego Firma SpiderNet wprowadziła pakiet Silver / Brown?
Ze względu na różnorodność ofert na rynku, aby nasi klienci mogli korzystać również z ofert podobnych jak te powszechnie dostępne na rynku (np. w sieciach osiedlowych lub "neostradach" różnych firm czy telewizjach kablowych), a przede wszystkim, aby usługi były dostępne dla jak największego grona przyszłych klientów. Mamy nadzieję, że oferta znajdzie duże zainteresowanie ze względu na bardzo przystępną cenę.

Przez jaki czas mogę korzystać z Internetu? Mam obecnie Internet w sieci osiedlowej i czasem mi nie działa przez 2 tygodnie.
Firma SpiderNet gwarantuje działanie swoich usług 24/7, czyli Internet powinien działać 24 godziny na dobę przez cały tydzień, a wszelkie ewentualne kłopoty, usterki lub awarie należy zgłaszać od razu.

Ile czasu trwa usunięcie usterki, awarii?
Wg Regulaminu Sieci Firma SpiderNet usuwa wszystkie awarie w ciągu 48 godzin roboczych i jeszcze nie zdarzyło się, aby awaria nie została usunięta w tym czasie. Zazwyczaj jednak trwa to od kilku minut do jednego dnia, gdyż dla nas najważniejsze jest zadowolenie klienta.
Strona 1 z 2 1 2 >
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Zapomniane hasło?
Znajdziesz nas w Google+